Idag så ska vi åka och hälsa på lill Cleo. Vi ska se om han inte vill ta o flytta hem till oss. :-)
Det ska bli riktigt spännande..
tisdag 18 september 2012
Lilla Cleo.
söndag 9 september 2012
lördag 8 september 2012
Ullared
Idag har jag vart på Ullared. Hittade massor med roliga saker, samt en hel del julklappar.
Men nu ska det bli skönt att komma hem..
torsdag 6 september 2012
Ny telefon!!!
Vad galet det känns när man byter telefon. Innan man hinner lära sig den. Mycket pyssel är det med att få ner alla appar man vill ha oxå.. Men den är så finns o jag är så nöjd men den... lööööwww
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)