Sidor

fredag 29 juni 2012

Rallycross EM Höljes 2012

Nu är vi och tittar på dom första starterna i Rallycross EM... Regnet öser ner som Fan. Men jag har varit på Höljes livs idag och den butiken hade precis allt. Det dom inte hade var nog inte ens värt att försöka sälja. Första natten i tältet gick faktiskt skapligt bra att sova. Hoppas att det inte är lika mycket trafik utanför i natt bara..
Ha en trevlig fredag alla!!!




torsdag 21 juni 2012

förberedelser inför midsommar!

Nu håller vi på med förberedelser för fullt inför morgon dagen.. Ska ju åka ganska tidigt i morgon bitti till lillebror. Där ska barnen få leka lite med varandra för att sedan äta lite sill lunch. Sen bär det av till  Grytgöl för att kolla in Polustus... =)

Sen är det en lång tur i bilen som gäller... Skärgården o husvagnen hägrar då.... =)

Ha en trevlig midsommar allihop...

tisdag 19 juni 2012

Skolavslutningar i dagarna två...

Nu har vi avverkat skolavslutningar i dagarna två. En som slutade tvåan i torsdags och en som slutade förskoleklass igår. Så nu är det sommarlov som gäller för sötisarna. I torsdags var mormor o Gun med på skolavslutningen efter det så åkte vi och åt lite glass. Igår åkte barnen på lite semester. Rasmus åkte till mormor och Felicia åkte till farmor. Det ska faktiskt bli skönt med ett par dagar barnledigt. Så idag har vi städat husvagnen inför midsommar och Vimmerby. Så ska vi köra ut den till Jocke o Jessica. Men eftersom det är sååå långt så åker vi till Valdemarsvik idag så sover vi där ikväll o tar återstoden av resan i morgon. Have a Nice Day everbody....

torsdag 7 juni 2012

Pyssel Tisdag.

I Tisdags var jag ju hos bästa Annelie på Jitkon Scraperiet o pysslade lite. Det vart ett par Rosa Converse... Ganska så pilligt med skit snyggt resultat om jag får säga det själv. Tror nästan att jag ska göra ett par svarta oxå :-)