Sidor

onsdag 7 november 2012

Hårfärgning

Idag har jag varit på språng sedan kl 8 i morse.
Felicia har varit hos tandsköterskan på morgonen.
Sedan bar det av till stan och till mamma för en omgång med hårfärgningar stod på schemat.
Nu sitter jag här med 2:a omgången färg i håret o hoppas att på att resultatet blir bra.
Bryn o fransar ska få en omgång med färg också sen kanske jag kan känna mig lite höstfräsch.

Sen ska jag jobba några timmar.
Löw it!!

tisdag 6 november 2012

Kryddhylla

När jag kom hem idag så hade min älskade sambo tillverkat en ursnygg kryddhylla åt mig.
Så nu är den fylld med kryddor och är jätte överskådlig...
Tack älskling! 


torsdag 1 november 2012

Grått o trist

Usch vad grått o trist det är ute. Tycker faktiskt att om det ska hålla på o va så här kallt så kan det lika gärna komma snö..
För två år sedan föll ju den första snön 22/10 så försvann den i Februari.
Det är vinter det.

Keep on Rocking!!