Idag har jag varit på språng sedan kl 8 i morse.
Felicia har varit hos tandsköterskan på morgonen.
Sedan bar det av till stan och till mamma för en omgång med hårfärgningar stod på schemat.
Nu sitter jag här med 2:a omgången färg i håret o hoppas att på att resultatet blir bra.
Bryn o fransar ska få en omgång med färg också sen kanske jag kan känna mig lite höstfräsch.
Sen ska jag jobba några timmar.
Löw it!!