Sidor

torsdag 7 juni 2012

Pyssel Tisdag.

I Tisdags var jag ju hos bästa Annelie på Jitkon Scraperiet o pysslade lite. Det vart ett par Rosa Converse... Ganska så pilligt med skit snyggt resultat om jag får säga det själv. Tror nästan att jag ska göra ett par svarta oxå :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar