Livet på Smedbacken
Sidor
Startsida
torsdag 7 juni 2012
Pyssel Tisdag.
I Tisdags var jag ju hos bästa Annelie på Jitkon Scraperiet o pysslade lite. Det vart ett par Rosa Converse... Ganska så pilligt med skit snyggt resultat om jag får säga det själv. Tror nästan att jag ska göra ett par svarta oxå :-)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar