Sidor

tisdag 19 juni 2012

Skolavslutningar i dagarna två...

Nu har vi avverkat skolavslutningar i dagarna två. En som slutade tvåan i torsdags och en som slutade förskoleklass igår. Så nu är det sommarlov som gäller för sötisarna. I torsdags var mormor o Gun med på skolavslutningen efter det så åkte vi och åt lite glass. Igår åkte barnen på lite semester. Rasmus åkte till mormor och Felicia åkte till farmor. Det ska faktiskt bli skönt med ett par dagar barnledigt. Så idag har vi städat husvagnen inför midsommar och Vimmerby. Så ska vi köra ut den till Jocke o Jessica. Men eftersom det är sååå långt så åker vi till Valdemarsvik idag så sover vi där ikväll o tar återstoden av resan i morgon. Have a Nice Day everbody....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar