Sidor

fredag 29 juni 2012

Rallycross EM Höljes 2012

Nu är vi och tittar på dom första starterna i Rallycross EM... Regnet öser ner som Fan. Men jag har varit på Höljes livs idag och den butiken hade precis allt. Det dom inte hade var nog inte ens värt att försöka sälja. Första natten i tältet gick faktiskt skapligt bra att sova. Hoppas att det inte är lika mycket trafik utanför i natt bara..
Ha en trevlig fredag alla!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar