Sidor

söndag 1 juli 2012

Höljes

Nu är det söndag eftermiddag och dags för den sista finalen på rallycross em. Snart är det dags att åka hem. Det ska bli underbart skönt att få sova i min säng inatt. Det har varit fantastiskt kul att kunna få åka hit och uppleva detta. Regnade oavbrutet i fredags men gårdagen var riktigt fin. Idag har det regnat igen o varit kallt. Nu är det intensiv tvätta hemma som gäller. För på fredag drar vi igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar