Nu är det söndag eftermiddag och dags för den sista finalen på rallycross em. Snart är det dags att åka hem. Det ska bli underbart skönt att få sova i min säng inatt. Det har varit fantastiskt kul att kunna få åka hit och uppleva detta. Regnade oavbrutet i fredags men gårdagen var riktigt fin. Idag har det regnat igen o varit kallt. Nu är det intensiv tvätta hemma som gäller. För på fredag drar vi igen...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar