Jag som brukar vara den människan som håller sig ganska långt ifrån loppisar var faktiskt på en i förra veckan i Vimmerby.
Den hade bara jätte gamla saker.. Så jag köpte den här spargrisen där.
Mamma hade en sån när jag var liten.. Jag undrar vart den tog vägen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar