Sidor

torsdag 21 juni 2012

förberedelser inför midsommar!

Nu håller vi på med förberedelser för fullt inför morgon dagen.. Ska ju åka ganska tidigt i morgon bitti till lillebror. Där ska barnen få leka lite med varandra för att sedan äta lite sill lunch. Sen bär det av till  Grytgöl för att kolla in Polustus... =)

Sen är det en lång tur i bilen som gäller... Skärgården o husvagnen hägrar då.... =)

Ha en trevlig midsommar allihop...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar