Sidor

torsdag 31 maj 2012

Shoppingtur...

Idag har jag o Fredric varit ute o åkt lite. Jag hade ju hittat en tjej på Facebook som sålde lite scrapbook saker. Så vi åkte dit så jag kunde handla av henne. Kom hem med mycket bra o ha... Sen kom min studenttjej jag hade köpt. Så nu på kvällen har jag suttit och gjort klart ett beställningskort. :-) Så har jag hållit på att packa till Rasmus läger i morgon. Det ser han verkligen fram emot. Nu ska jag försöka sova lite... Natti Natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar