Livet på Smedbacken
Sidor
Startsida
tisdag 29 maj 2012
Dag 2 på nya jobbet.
Idag var det dag 2 på jobbet. Askul... Har fått lite egna uppgifter att göra idag.. Blir bara glad över att komma hit :-) Längtar efter torsdag redan..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar