Vilken helg det har varit...
Eller det började redan förra vecka när min vän Mia kom hit o hjälpte mig att storstäda o puta fönstren här hemma. Tack så jätte mycket!
I Lördags så hade Felicia först barnkalas med 16 st klasskamrater det var en skaplig ljudnivå då, 15 tjejer o en kille.
Det skulle serveras bullar, kakor och sen glass.
Vad många häftiga presenter hon fick hon har varit överlycklig för dom.
När vi kom hem där ifrån så hade jag 40 minuter på mig att förbereda resten av tacosen som släkten skulle bjudas på. Som tur är så hade min älskade Fredric stekt all köttfärs och börjat hacka gurkan.Löken hade jag hackat på förmiddagen efter jag hade gjort tårtan.
En häftig kanin tårta som jag tyvärr glömde ta kort på (så klart)
Så fick hon massor med tuffa födeledagspresenter... Smink i mängder.. Hon börjar bli stor nu min lilla bebis... 7 år!!!
I söndags så fick 7 åringen frukost på sängen så fick hon sin hello kitty klänning som hon har önskat sig sen i februari. Hon hade ju tillomed klippt ut bilden på den ur HM katalogen och sparat den sen dess...
Sen åkte vi på Dop i Delfincenter på Kolmårdens djurpark. Det var jätte fint. Det var häftigt att ha delfiner simmandes vid oss när vi satt o fikade.
Undrar när dom kommer att få barn dom där sötnosarna.
Sen har vi haft en släng av aggressiv magsjuka här hemma Rasmus började i Måndags kväll med att spy ner hela sängen men han mådde bra på förmiddagen.
Felicia spydde en gång på morgonen sen mådde hon hur bra som helst.
Jag har inte slutat än!!!
Åhh nu börjar det dra ihop sig inför våran fest vi ska ha. Den ska ju vara nästa lördag =) Än så länge känns det som att jag har det mesta under kontroll. ( peppar peppar)...
Nu är det bara hoppas att jag får hem lite mer sprit oxå.
Sen har jag ju gjort ett ordentligt körschema så jag vet när jag ska göra vad nästa vecka, så att det inte blir att göra allt på en gång. För då ballar ju kroppen ur o det vill jag inte.
På Onsdag i nästa vecka ska jag på möte, hoppas verkligen att jag får arbetsträna där... =)
På torsdag nästa vecka så ska jag börja o koka Salsasåsen... =)
Så får vi se om det kommer upp något tält i trädgården i helgen.
Ha en bra dag alla!
hejsan! Tack för kommentaren hos mig på mina converse skor. I inlägget finns det en länk längst upp, det står carina.
SvaraRadera