Sidor

söndag 27 maj 2012

vilket underbart väder

Hoppsan vilket underbart bra väder det var idag, men jag hade ingen solskyddsfaktor 30 på mig o då kan ju ni som känner mig förstå vilken katastrof det slutade i... =/ men du har jag smörjt in mig med thailänskt dunder solmedel o hoppas på att inte se ut som en kräfta i morgon...

Nu är det snart time att hoppa i duschen, har ju lite o fixa innan jobbet i morgon..

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar