Sidor

onsdag 2 maj 2012

Födelsedags swapp

Jag är med i något som heter födelsedagsswapp. Det betyder att jag har skickat en födelsedags present till en tjej varje månad i ett år, och nu var det ju alltså min tur att fylla år. Så vilka fina kort o presenter som jag har fått =)

Från Caroline Adelsson Perfect pearls Vilka snygga färger!

Först Var Caroline Adelsson åh vad spännande det var att när paketen började att dimpa ner i brevlådan. Vilka snygga kort jag har fått oxå, det är jätte spännande.. =)

Från Marit Cronquist; Pearl maker i ljusblå ton

Från Synöve Lubner Östvang; Pearl Maker i grön ton och Bling swirls =)

Från Katja Joulak Krankkala Rhinestones i olika färger





Från Linda Algodin En Kenny K stämpel Bathing Beauty
Från Ina Svensson En Kenny K stämpel Biker Girl




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar