Jag är med i något som heter födelsedagsswapp. Det betyder att jag har skickat en födelsedags present till en tjej varje månad i ett år, och nu var det ju alltså min tur att fylla år. Så vilka fina kort o presenter som jag har fått =)
 |
| Från Caroline Adelsson Perfect pearls Vilka snygga färger! |
Först Var Caroline Adelsson åh vad spännande det var att när paketen började att dimpa ner i brevlådan. Vilka snygga kort jag har fått oxå, det är jätte spännande.. =)
 |
| Från Marit Cronquist; Pearl maker i ljusblå ton |
 |
| Från Synöve Lubner Östvang; Pearl Maker i grön ton och Bling swirls =) |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar