Idag tog jag sovmorgon det var underbart skönt, sen så kom min älskling hem med varsin räkmacka *mums*
Sen började jag röja, i garderober, inne i tvättstugan. SÅ har jag tvättat massor med maskiner med tvätt och strykit och vikt tvätt så allt det är klart.
Sen hade jag beslutsångest om vad jag skulle ta o göra ikväll men nu är det bestämt.
Tar o åker till Jonas o Pia i Tryserum.
Så ha en trevlig kväll alles...
O för guds skull låt det vara amatörernas afton =)
LÖW!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar