Sen kom jag med och vart Buzzador för Vanish, det betyder att jag kommer få hem ett paket med prov varor som jag ska testa och sedan även har möjlighet att ge bort provprodukter av..
Skulle ni också vilja bli Buzzador anmäl er via länken och var sedan gulliga och skriv in att ni har blivit tipsade av Sazcha.. =)
Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Sazcha):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Sazcha>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Sazcha</a>
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
<a href=http://www.buzzador.com?refstr=Sazcha&lang=SE>http://www.buzzador.com?refstr=Sazcha&lang=SE</a>
Nu är allting målat i klädkammaren. Hyllor har börjat att komma på plats idag så har vi varit i stan och köpt golvfärg, så i morgon ska det börja städas därinne.
Så kan jag börja att flytta in saker.. =)
NICE!!!
Igår va vi på 100 års kalas. Det var jätte trevligt det var Jessica och hennes mamma som fyllde år. Vilken god mat... Fredric lyckades ju även med att flörta till sig lite mat hem, så det blir lax och kyckling klubbor till middag =)
Just det mamma var ju o lämnade Rasmus igår också då hade hon ju med sig resterna av kalkon middgaen vi inte kunde gå på i fredags så det får bli lite kalkon oxå. Så snart är vi ju uppe i ett helt påskbord. Jag hade ju bara tänkt att vi skulle äta ungstekt kassler idag =) Ha ha ha
Så hade ju Jocke fixat asgoda tårtor till efterätt. Jessica behövde ju inte oroa sig att godiset inte skulle räcka hon hade ju bara köpt 10 kg.. =)
Kortet som jag gjorde till Jessica
I fredags fick vi ju som sagt vara hemma då lilla fisen antagligen hade någon mystifistisk form av mag sjuka... Har fortfarande ingen aning om vad det kunde vara, ingen av oss andra har ju blivit sjuka.
Hmm ....
Idag har jag gjort färdigt kakeldekoren på kaklet i köket. Det vart riktigt snyggt om jag får säga det själv. =)
Nä nu ska jag ta o gå och skura badrummet, det gäller att passa på när jag har lite energi.. =)
HA en fortsatt trevlig söndag alles!



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar