Sidor

tisdag 3 april 2012

Buzzador

Nu har jag anmält mig till att bli Buzzador. Så håll alla tummar ni har nu att jag kommer med. Kommer att berätta mera om det blir så... =)

Kramar på er!

4 kommentarer:

  1. Nu ska det gå att kommentera mina inlägg oxå =)

    SvaraRadera
  2. Då kör vi en testning till dig och se om det funkar...
    Mvh Ullis

    SvaraRadera
  3. Testing testing.. :) Vad är Buzzador??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är som en testpanel. Det låter sjuktspännande... Hoppas kunna berätta i morgon att jag kom med

      Radera