Sidor

fredag 20 april 2012

Whoupps..

Idag har jag haft mitt hjärta hemma hela dagen han hade tagit semester =) det tycker jag om...

Vi har hållit på med sov rummet nästan hela dagen. Två garderober är nu utkastade, så nu är ännu mera saker inflyttade i klädkammaren. Så har jag packat upp några sopsäckar med mina kläder. Det känns faktiskt ganska skönt.

Så nu är det rensat bland massor med kläder. men det finns mycket kvar att gå igenom. I morgon ska jag försöka att kånka upp lagerhyllorna från bastun, Är ju home alone i morgon på dagen... Team Wigren behöver hjälp i morgon å Lill skruttan ska leka med en kompis. =)

O när vi håll på o röjde som bäst så säger Fredric "vad är det för glasögon som ligger i garderoben?" Å DÄR låg dom ju mina älskade glasögon som har varit borta i snart ett år. =( Jag har ju varit helt övertygad om att Fredric hade lyckats att kasta dom när vi röjde bland kläderna sist. Men okej då, jag får väl erkänna att jag har haft fel.



Sen skjutsade jag sonen till sin farmor. Han ska vara där tills i morgon kväll. För på söndags så ska han på badkalas. Så då ska vi till Åby badhus.=)

Felicia o jag passade på att åka o handla lite när vi var i stan, så det vart både City Gross o Coop Forum som fick ett besök av oss.
Sen var det att åka hem o laga mat, det vart potatisgratäng och stekt fläskytterfilé,  stekta champinjoner o creme fraishe sås... MUMS..
Så det vart faktiskt en matlagningsgrogg då oxå.. Hihi.. Det händer inte ofta det inte..


                                                                      Morgan o Cola =)

Nu är det dags för sängen..
Kram på er där ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar