Sidor

fredag 27 april 2012

Underbara fredag

Än så länge har jag legat i så här på fredagen.
Har bakat Bregott kakor, gjort pannkakssmet, vikt tvätt. ( Denna underbara tvätt som aldrig tar slut när man har två barn)
Har även packat Felicias väska till Pappa, så nu är det Rasmus väska kvar å packa sen ska jag ju börja packa mina saker oxå.

Har ju ett par kort jag ska göra i morgon så därför vet jag jag på ett ungefär vad jag måste ha med mig.
Ser verkligen fram emot att få åka =)

Det brukar ju bli så jädra kul...

Kramr till er nu ska jag fortsätta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar