Har ju varit på Scrapträff på Jitkon i Norrköping.
Hade lite plander på saker som jag skulle göra och testa på när jag var där, och det har jag gjort. =)
Jag började med att göra en Barnvagn eftersom vi ska på dop snart. Den var riktigt pillig att göra.
![]() |
| Barnvagnen jag har gjort idag |
Så var det en tjej där som visste hur man skulle göra så jag fick mig en lite lektion så gjorde jag fyra ljus som jag hade med mig!
Dom är så himla fräcka! Vart så enormt solt över mig själv... =)
![]() |
| Visst är dom häftiga!!! |
JÄD!!!!
![]() |
| JÄD!!!! |
Jag hoppas att hon blir glad för det...
Kram på er!!!





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar