Sidor

lördag 28 april 2012

Scrapträff

Åh vad roligt jag har haft idag (trots att jag missade melodikrysset )

Har ju varit på Scrapträff på Jitkon i Norrköping.

Hade lite plander på saker som jag skulle göra och testa på när jag var där, och det har jag gjort. =)

Jag började med att göra en Barnvagn eftersom vi ska på dop snart. Den var riktigt pillig att göra.


Barnvagnen jag har gjort idag

Sen hade jag jätte tur, jag har läst på nätet om att man kan  göra egna motiv på ljus med hjälp av servetter, så det ville jag testa.

Så var det en tjej där som visste hur man skulle göra så jag fick mig en lite lektion så gjorde jag fyra ljus som jag hade med mig!
Dom är så himla fräcka! Vart så enormt solt över mig själv... =)


Visst är dom häftiga!!!




Sen har jag gjort ett kort till en person som jag tänker väldigt mycket på just nu. Som har det väldigt tufft.
JÄD!!!!

JÄD!!!!





Sist men absolut inte minst så har jag gjort ett kort till älskade dotter som fyller 7 år nästa Söndag...

Jag hoppas att hon blir glad för det...







Nä nu ska jag ta o lösa Melodikryssert...  =)

Kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar