Igår kväll var ju Fredric iväg tillsammans med sin storebror. Så då passade jag på att konka in den nya tvättmaskinen, det var väl kanske inte det smartaste jag har gjort men men...
SÅ idag ska det kollas att den fungerar ordentligt =)
Idag är det ju Lördag och det obligatoriska melodikrysset, idag var det lite krångligare Neli. Men det var inskickat innan snabbgenomgången var slut! =)
Sen ska jag börja plocka ner vinterkläderna i vakumpåsar...
Så börjar det stora projektet, plocka in i klädkammaren =) Det ska bli ett riktigt sant nöje..
Ha en underbar Lördag alles, vädret ser ju ut att hålla i sig..
Hej!!
SvaraRaderaHa en underbar helg tillsammans..
Kram