Livet på Smedbacken
Sidor
Startsida
måndag 9 april 2012
Golvet målat
Så nu var golvet i klädkammaren målat ett par gånger. Så nu är det dags att börja göra hängare.
Ska bara bestämma hur det ska se ut.
Jag hoppas att det börjar ploppa upp ideér i huvudet snart =)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar