Sidor

måndag 9 april 2012

Golvet målat

Så nu var golvet i klädkammaren målat ett par gånger. Så nu är det dags att börja göra hängare.
Ska bara bestämma hur det ska se ut.
Jag hoppas att det börjar ploppa upp ideér i huvudet snart =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar