Sidor

torsdag 26 april 2012

1 ÅR

Det är inte klokt hur fort tiden går ibland. I måndags så hade jag o Fredric varit tillsammans i ett år är Är om möjligt ännu mera kär idag =)

Nu har ju det börjat med allvarlig ner räkning till Felicias kalas oxå. Det är ju bara en vecka kvar tills hon fyller år.
Hon ska ju ha kalas nästa lördag med massor med barn från klassen. Så hon har ju bestämt vad hon ska ha för kakor o bullar att bjuda på.

Så ska det serveras glass oxå... =)

På eftermiddagen sen så är det släktens tur att få lite fika oxå =)

Hoppas på vackert väder.

Helgen efter det så är det dags att resa tältet på gården, fixa med bänkar osv.

Det börjar ju att dra ihop sig för festen.
Tror att jag har det mesta under kontroll iaf =)


Köpte en liten blomma till min älskade i måndags =)


Försöker att ha koll på tallrikar, glas i alla olika storlekar, bestick & servetter.
Sen är det ljus, pappersdukar.

Maten har jag börjat skriva listor om... Lite kan jag ju göra några dagar i förväg, men än vet vi ju inte exakt hur många som kommer så det är ju lite svårt samtidigt.

Men jag har lagt ner mest energi på Felicias än så länge så jag får det avklarat...

Nu ska jag försöka sova lite en lång dag i morgon.
Felicia är ju ledig i morgon så då lär jag ju få sår på trumhinnorna tur att jag har förberett för henne så hon kan baka =)
Sen ska jag ju skjutsa dom till Finspång i morgon eftermiddag..'

Så ska ju jag hem o packa inför lördagens äventyr. =) Så då kommer jag att missa melodikrysset =( mindre bra, tur att man kan lyssna på webben efteråt )

Kramar till er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar