Har nu suttit och pysslat lite med några gamla tidningar. Från 1930 och 1931 har jag hittat daterat. Dom satt ju i taket i det som nu är klädkammare, så då tog jag hand om så mycket jag kunde för att göra en tavla av. Tänkte att det kunde vara lite kul.
Sen är det nog inte alla som kan skytra med att dom har Axel Norelius dödsannons, tror att jag ska ta o googla och kolla vem det va =)
Nä nu ska jag fortsätta att rumstera om bland 90 år gammalt papper... =)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar