Sidor

onsdag 11 april 2012

Tvättmaskins RAS!!

Nu har våran ena tvättmaskin total havererat. Ena tänker ni säkert, ja vi har två. En som jag tvättar Fredrics arbetskläder och barnens jätte smutsiga utekläder i, och en jag tvättar den andra tvätten i. Det är ju inte ovanligt att han kommer hem indränkt i olja =)

Så nu ska jag sätta mig och leta efter en bättre begagnad på Blocket. Men är det någon som har en gammal i gömmorna får ni gärna höra av er.

Så dagens projekt får bli att baxa ut den gamla maskinen och göra i ordning i tvättstugan..

Har en sjuk Felicia hemma hon har ont i halsen och ont i huvudet.. Så hon ligger bara på soffan o gör inte så mycket väsen av sig idag...

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar