I helgen så började jag att plocka in i klädkammaren vilken lyckokänsla, det blir så snyggt där inne så det är helt otroligt.
Så nu är alla lakan på plats, har fått upp tre hängare så jag har börjat hänga in tröjor och lite sånt oxå.
Bilderna på klädkammaren!
Jag har även testat tvättmaskinen vi fick oxå o den fungerade klockrent... Det är även inbygd torktumlare så att nu behöver jag inte flytta på Fredrics arbetskläder för att tumla dom =)
Så himla skönt.
Nu har jag även börjat att planera inför kalasen, dom första två är ju om lite drygt två veckor... Pust... Å eftersom Felicia vill ha barnkalas så blir det ju två stycken kalas. Men dom tänker jag ta samma dag. Så mycket orkar jag inte att städa.
Så det ska ju bakas en del oxå. Som tur är så är ju faktiskt båda ungarna ganska händiga i köket så det kommer dom att få hjälpa till med.
Så nu är det o kolla så allting finns hemma till bakningarna... =)
- Bullar
- Negerbollar
- Chokladmuffins
- Bregottkakor
- Risbräck
- Mumsmums
- Morotskaka
Det är ingen dålig lista hon har så ska det vara glass på barnkalaset och tårta när släkten kommer... Pust!! =)
Sen är det lugnt en vecka innan det ska börjas att städas ordentligt igen ( pälsdjurallergiker som kommer ) så ska det kokas Salsa Hackas grönsaker, Stekas massor med köttfärs, Handlas, Så den 20 Maj kommer jag att sova lääänge!
Men nu är alla inbjudningskort ute iaf, så nu är det bara o vänta o se om det kommer någon...
=)
Nä nu ska planneringarna fortsätta så att jag har allting under kontroll..
Har föreesten fått reda på att jag ska på ett möte den 16/5 som jag verkligen ser fram emot. Så håll tummarna för det... =)
Kram på er!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar