Nu är vi tillbaka hos distriksköterskan med Felicias fot. Hon tyckte inte att det läkte som det skulle så det har ju varit omläggning varje dag och återbesök.
Hoppas att hon tycker att det ser bättre ut nu.
Hon får ju fortfarande inte bada eller leka i vattenspridaren.
Det är väl enda gången jag tycker att det här varit en bra sommar för hennes skull...
Hoppas att hon tycker att det ser bättre ut nu.
Hon får ju fortfarande inte bada eller leka i vattenspridaren.
Det är väl enda gången jag tycker att det här varit en bra sommar för hennes skull...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar