Igår var det dags för besök hos distriktsköterskan igen, nu börjar hon bli nöjd med Felicias sår så igår var det sista gången vi var där. Om det nu inte skulle läka på 14 dagar eller bli mycket fulare.. Det kommer nog inte bli ett fint ärr talade hon om igår.. Det är ju tragiskt när man vet att det hade kunnat sköts mycket bättre ifrån början.
Men Fjonkanson var nöjd igår, hon fick FYRA bokmärken för att hon hade varit sååå duktig så lyckan va total när vi åkte hem..
O på söndag börjar hockeyträningen, det kunde inte bli bättre...
Hon är rolig hon...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar