Sidor

söndag 2 december 2012

Ett fönster klart.

Idag har jag lyckats att få i ordning i ett fönster iaf.
Samt har påbörjat en riktig storstädning i klädkammaren. En hel sopsäck har jag fyllt med kläder som ska kastas. Men det syns inte. Massor gamla ordningsvaktskläder åkte ner i säcken.
Måste nog rensa mer.
Det börjar hända saker iaf.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar