Idag har jag lyckats att få i ordning i ett fönster iaf.
Samt har påbörjat en riktig storstädning i klädkammaren. En hel sopsäck har jag fyllt med kläder som ska kastas. Men det syns inte. Massor gamla ordningsvaktskläder åkte ner i säcken.
Måste nog rensa mer.
Det börjar hända saker iaf.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar