Det kanske inte var den smartaste idén jag har fått, att börja renovera tv rummet i November månad.
Kroppen kraschade ju precis när jag hade påbörjat oxå.
I morgon så ska jag inhandla vit golvfärg så trappen kan målas i veckan oxå.
Sen är ju problemet att jag är ju inte hemma på helgerna heller, söndagar tränar ju Felicia. Igår var det kurs med jobbet. Nästa söndag är det hockeycup i Ljungsbro.
Men är man envis som synden så är man.
Igår köpte jag ny matta till tvrummet och lite nya gardiner, så nu är det bara att köra på.
Min planering är att tapetsera nästa lördag iaf.
Känns ju lite sisådär att försöka göra julfint i fönstren när det är byggkaos hemma. Så jag ska väl försöka ta övervåningen och Felicias rum iaf.
Trevlig första advent på er!
söndag 2 december 2012
Renovering pågår
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar