Ja då var vi inne på sista veckan då.
Onsdagen var vi på stranden som vanligt. Lunchen intogs på Kata Villa. På kvällen gick vi till Harrys. Ägaren var svensk o när vi frågade var han kom ifrån så fick vi oss ett skratt. Söderköping... Jaja världen är ju bra allt liten.
Maten var helt suverän. Jösses vad gott.
När vi var där så började det att ösregna så trots att det bara var runt hörnet så vart vi ganska så blöta.
Torsdagen så kom transferbussen och hämtade oss vid 8:30
Då skulle vi åka till Raya Island, för lite snorkling. Det var en riktigt häftig upplevelse att göra.
Sanden var vit som snö och mer som mjöl i konsistensen.
Vattet var turkost och så jätteklart att man såg botten från flera meters djup.
Vi åt buffé på ön så var det lite sol och bad som gällde på eftermiddagen.
Trodde aldrig att jag skulle erkänna det, men det va ganska häftigt att åka speed boat.
På kvällen vart det lite shopping på den lokala marknaden.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar