Sidor

onsdag 15 januari 2014

Sriracha

Lördagen började med lite frukost på hotellet sedan vart vi hämtade för att åka till Sriracha Tiger Zoo. Det var ashäftigt. Tiger Show, Elefant Show, Krokodil Show och Gris Race. Ungarna matade och klappade tiger bebisar en sådan skulle jag gärna ha med mig hem. Vi fick även se tigerbebisar som diade på en grissugga.
Det vart en riktig heldag där. Sedan vart vi tillbaka skjutsade till hotellet för an dusch och ombyte sen åkte vi på en riktig fest. Hela släkten var samlad för barbecue grillning.
Mycket skratt och dans vart det.
På söndagen fick vi åka till Morbroderns hus och titta på vackra orkidéer så vart vi upplastade på en militärbil och fick åka en sväng.
Sen vart det lunch och då var det ungefär lika mycket mat som lördagen. Sen var det dags att åka tillbaka till flygplatsen i Bangkok för att flyga tillbaka till Phuket.

Måndagen gick i sitt stilla mak här. Sol o bad en sväng bort till Karon Plaza för lite shopping, men barnen var trötta och det var jätte varmt så det vart snart hem igen. Men jag hann o smaka på den godaste hamburgare jag har ätit i mitt liv.

Tisdagen tillbringade vi på Splash Jungle det var en enorm upplevelse. Många vattenrutchbanor. En bar mitt i en pool. Och den hemskaste attraktion jag någonsin har åkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar