Vaknade i morse med så in i helvete ont i armbågen att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Känns som om jag har slagit i knölen hela tiden.
Hela armbågen ser helt svullen ut. Där rök chanserna till att dammsuga och torka golvet idag. :(
Så i eftermiddag blir det roadtripp till Finspång igen för att lämna barnen.
Tur att min älskade karl kan köra, för eftersom det är höger armen fungerar det ju inte med växleriet.
Så måste jag ju ta upp ämnet rökningen... Det fungerar fantastiskt, nu på söndag är det tre veckor sedan jag slutade. Än så länge har jag inte ersatt det med någonting annat.
*Klapp på axeln*
Nu har planerna börjat komma igång inför festen oxå..
Det är ju inte bara min o Fredrics fest det är ju Felicias 7 års kalas oxå. Så det ska ju bakas kakor o bullar mm.
Så går ju veckorna så fort att jag inte riktigt hinner med...
Suck.
Ha en underbar fredag alles!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar