Sidor

lördag 17 mars 2012

Härliga Lördag!

Först ut på Lördags schemat stod som vanligt Melodikrysset, idag var det ju kanonlätt! Så det var löst och inskickat innan snabb genomgången.

Sen var det lite ute pyssel som gällde. Har planterat en uteblomma som vi ska ge bort ikväll =)
Ska kolla om jag kan lägga in kort här oxå så får ni se hur fin den blev.
Planterade oxå en liten korg till oss oxå och när jag ändå höll på så planterade jag om två blommor här inne. =) NU är jag riktigt på gång!

Fredric är ute och leker lite med avanten =) men det blir bra när det är klart.

Snart ska jag sätta mig och scrappa lite, måste ju göra färdigt kortet vi ska ha med oss i kväll!

Ha en fortsatt trevlig Lördag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar