Sidor

tisdag 20 mars 2012

Fartfullt!

Oj vad jag har fart runt i två dagar. Igår hämtade jag ungarna på skola och for sedan in till stan på möte. Efter det var det skroten o Friis handelsträdgård som hägrade men inget av ställena hade saker som jag ville ha. =(
Då vart det en tur till mamma å Haga Dam o Herrfrisering som gällde, så jag fick rött hår, inte riktigt så rött som jag ville ha men men. Ungarna var klippta oxå båda två. Sen valde jag mellan att åka till Blomsterlandet och att åka till Willys o handla det vart Willys o tur var väl det, dom sålde Nötfärs för 29,90 / Kg så det vart en jävla massa köttfärs med hem =)

Idag var det full fart igen, först utvecklingssamtal med sonen. Efter det så vart det en fika på Jannes med sonens farmor.

Sen in till staden sedan var det Blomsterlandet som gällde där köpte jag tre Björnbärsbuskar och MASSOR med planteringsjord att fylla ut rabatten med.
SÅ när jag kom hem så var det påfyllning av jord och plantering som gällde. Efter det så vart det lite röjande av gamla grenar. Så äntligen har jag bytt ut tomten mot en ris med påskfjädrar i. =)

Det vart ingen utflykt i morgon med barnen så det blir en lugn hemma dag med städning på schemat.
Det är riktigt nödvändligt.

Ha det bäst allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar