Sidor

lördag 24 mars 2012

Underbara Lördag!

Idag har vi haft en underbar lördag som först började med Melodikrysset som vanligt. Idag var det lätt och färdig ifyllt innan snabb genomgången. Efter det kom Ullis o Patricia för pyssel dax. Ungarna målade påskägg sedan dekorerade dom varsin fotoram och gjorde varsin påskris dekoration.


Så hann jag även med att göra två ljus kort =)
Så att även jag fick mitt pysslande tillgodosett.

Efter det vart det inte så mycket gjort. Lagade Tacos till mat sen har det bara varit slapp i soffan, har så ont i ryggen. Så har jag sparat mig lite till i morgon då det är poolspel och hockey avslutning som gäller.
I morgon kväll kommer min lillebror o lämnar  av katten också så då säger vi välkommen till Pixie som ska bo hos oss..

Ha det bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar