Så hann jag även med att göra två ljus kort =)
Så att även jag fick mitt pysslande tillgodosett.
Efter det vart det inte så mycket gjort. Lagade Tacos till mat sen har det bara varit slapp i soffan, har så ont i ryggen. Så har jag sparat mig lite till i morgon då det är poolspel och hockey avslutning som gäller.
I morgon kväll kommer min lillebror o lämnar av katten också så då säger vi välkommen till Pixie som ska bo hos oss..
Ha det bäst!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar