Sidor

söndag 18 mars 2012


Detta var blomkrukan som jag gjorde till Familjen Larsson i inflyttningspresent... Vilket mysigt hus dom har köpt.



Detta är blomman som jag gjorde till oss när jag ändå höll på.

Nu när jag har lärt mig hur man lägger in bilder så kan det ju komma att bli lite sånt här i Bloggen oxå =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar