Idag har hela dagen spenderats utomhus.
Det har grävts till en rabatt bakom batsun, så i morgon blir det att köpa blomjord och gödsel och Björnbärs buskar som ska ner i den rabatten =)
Så smultron plantorna som satt i den rabatten har jag numera satt i balkonlådor och hängt upp vid fönstren på bastun.
Sen har vinbärsbusken fått stöttor.
Massor med löv och grenar är bort körda från gräsmattan.
Bilen är nystädad.
Så har det kommit en ny grind på plats, den kommer att bli så jävla snygg när det är klart.
Sen var det dags att hämta ungarna hos mamma, eftersom pappan fick för sig att jobbet var viktigare än barnen så vart det ju jag som var tvungen att hämta dom, men eftersom mamma skulle till landet idag och barnen var på halva vägen så ringde jag till henne så att hon hämtade upp dom. Men helt otroligt att pappan alltid måste jobba när barnen är där, jag blir så gruvligt förbannad på det. Nästa gång dom ska dit tänker jag inte lägga två strån i kors för att det ska hända...
SÅ det så...
Nu är det seriöst soffhäng med bästaste älsklingen som gäller...
Kramar till er!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar